آکادمی معاش

آموزش زبان با هدف رشد و توسعه کسب و کار

دوره‌هاوبلاگورود

ده دلیل برای یادگیری عربی

۱۰ اسفند ۱۴۰۱- زمان مطالعه: پنج دقیقه

عربی بیش از ۳۱۵ میلیون نفر سخن‌ور دارد و پنجمین زبان پرگویش جهان است. اینکه بتوانید با این تعداد افراد صحبت کنید لذت‌بخش و انگیزه قدرتمندی است.

ده راه درآمدزایی از طریق زبان عربی

۱۰ اسفند ۱۴۰۱- زمان مطالعه: پنج دقیقه

اگر شما در حال یادگیری زبان عربی هستید و یا به آن علاقه‌مندید، شاید دانستن این امر که یادگیری این زبان چگونه می‌تواند برای شما مسیر‌های درآمدی متعددی را ایجاد کند برایتان جذاب باشد و انگیزه یادگیری را در شما افزایش دهد. این مقاله توسط آکادمی معاش آماده شده تا بر اساس تجربه راه‌های کسب درآمد از زبان عربی را را با شما در میان بگذارد. به همین خاطر حتماً تا انتها مقاله را بخوانید.

کدوم لهجه عربی رو یاد بگیرم؟

۱۰ اسفند ۱۴۰۱- زمان مطالعه: پنج دقیقه

یکی از سؤالات متداولی که توسط زبان‌آموزان عربی مدام پرسیده می‌شود و برایشان اهمیت زیادی دارد این است که کدام لهجه عربی را برای یادگیری انتخاب کنم و امروز در سایت آکادمی معاش به بررسی این موضوع می‌پردازیم. یکی از نکاتی که زبان‌آموزان عزیز قطعاً با آن آشنایی دارند تفاوت زبان معیار و فصیح با زبانی است که در خطه‌ها و کشور‌های مختلف برای مکالمات روزمره استفاده می‌شود به همین خاطر گاهی هنگام انتخاب لهجه و گویش برای یادگیری دچار سردرگمی می‌شوند.

برای یادگرفتن عربی چقدر زمان لازمه؟

۱۰ اسفند ۱۴۰۱- زمان مطالعه: پنج دقیقه

یکی از پرتکرارترین سؤالاتی که بعنوان مدرس زبان عربی در طول تدریسم با اون مواجه شدم این سؤال بوده که توی چند جلسه عربی رو یاد می‌گیرم؟ اگر این سؤال برای شما پیش نیومده بهتون تبریک می‌گم شما زبان آموز‌ایده‌آل منی!! معمولاً زبان‌آموزانی که در ابتدای آغاز یادگیری زبان عربی این سؤال را می‌پرسند در انتظار پاسخی تک کلمه‌ای از استاد هستند که این تعدا جلسه یا چند ماه! اما یک خبر خوب برای شما دارم و یک خبر بد! خبر خوب اینکه پروسه‌ی یادگیری هر زبانی بیشتر از عوامل خارجی و استاد به خود شما بستگی دارد